13 dagar kvar!

Hallå.
Ja,bara 13 dagar kvar idag tills BF. Men dom säger ju alltid
att det är + - 14 dagar så jag är redo från & med imorgon kan 
man ju säga =) Känns ju helt knäppt. Träffade en kompis/släkting
på affären & han kunde inte fatta att det bara är 2 veckor kvar han heller.
Är så himla kul när andra tycker det med =) 

Just ja, GRATTIS PAPPA LILLA <3! Min pappa fyller 46 år idag. Och ingen bebis 
blev det ju idag heller så en födelsedag till som vi missade.  Men tyvärr så var han
& mamma min sjuka (pappa var tillochmed yr =/ sa han) så vi ska fira honom på fredag
istället.

Imorgon ska vi till Tierp då V ska in på arbetsförmedlingen & efter det ska vi till
min kusin som bor mellan oss & tierp. Ska bli kul att kolla hur stor deras pojke har blivit =)
Och på kvällen ska vi till Victors mormor & morfar på påskmat =)

Nej nu ska jag äta lite godis =) Massor med kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling