3 dagar kvar nu!

Hallå.
Ja,idag är det bara 3 dagar kvar innan BF.
Helt sjukt att det gått så fort. Om 3 dagar är det meningen att vi,
jag & Victor som träffades som 13 & 15 åringar ska ha ett litet barn ihop.
Det är en helt underbar känsla. Blir tårögd när jag tänker på det faktiskt.
Jag har haft en sån himla tur som träffade Victor & att det klickade mellan oss
så bra som det gjorde. Att vi båda kände samma sak för varandra & att vi
har hållt ihop under dom här åren. Att vi har haft samma framtidsplaner 
& att vi klarat av dom, en efter en. Tillsammans.
Och nu ska vi få en underbar dotter ihop. Som vi båda kommer älska så
himla mycket så det inte finns ord för det. Det är en helt underbar känsla <3

Idag ska vi till BM. Får se vad hon säger om lillan där inne =)
Vi får hoppas att hon tittar ut snart då alla vill se henne =)
Skriver mer när jag kommer hem från BM.
Kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling