Dagen som varit

Hallå.
Sorry för den sena uppdateringen.
Har varit lite mycket idag.
Gick jättebra hos BM idag. Har nu sammanlagt gått upp 13,7 kg
vilket jag tycker är lagomt. Alla mina värden var jättebra &
Lillys hjärtljud med. Jag ligger fortfarande perfekt på SF-kurvan så det känns jättebra.
Så det känns jättebra. Har en tid nästa tisdag men vi får se om vi ses då =)

Efter att vi varit hos BM så åkte vi till mina föräldrar där jag & syster
satt & pratade massor. Hon längtar så efter sin systerdotter.
Vi kollade igenom BB väskan & hon tyckte alla kläder var så små & söta =)
Var jättemysigt. Hon har verkligen varit jätte intresserad av min graviditet vilket har
varit kul då hon bara är 15 år.

Och nu på kvällen har det börjat tryckt på neråt. Massor.
Och pga det har förvärkarna varit annolunda så vem vet.
Det kanske är på G snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling