Dammsugaren nästa!

Hallå.
Ja,idag var det inte lika fint ute så jag ska nog ta ett varv  i huset med
dammsugaren tror jag. Hunden lossar ju så himla mycket hår så man
måste ju nästan dammsuga varje dag för man ser hår överallt.
Blir tokig på det. Hatar att det ser skitigt ut fast man har slavat som en tok en hel dag.
Men men. Sånt är livet. Måste nog fixa lite med tvätten med tror jag. Har bara lite som ska tvättas
men jag måste vika det som hänger i tvättstugan med så det går nog fort =)

På tal om går så måste jag nog klippa hunden idag. Hon börjar bli så hårig på benen
igen såg jag. Och på svansen med. Hon har ju en päls som ligger slimmad på henne men på benen
& på svansen får hon en helt annan form av päls så om jag inte klipper henne ser hon inte riktigt klok
ut. Sen ska nog hon få ta en dusch med. Börjar lukta gammal snusk hund av henne & i hela huset
så det behövs. Tur att hon gillar att få en dusch ibland =) Sen behöver klorna säkert klippas så hon får väl sig en
helrenovering idag =)

Nej,nu måste jag äta lunch innan jag sätter igån med allt som står på agendan idag.
Massor med kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling