Fortfarande kvar!

Hallå.
Ja,hon har inte tittat ut än. 9 dagar kvar nu.
Och jag & Victor trodde att hon skulle titta ut 15:e (imorgon alltså)
men jag vet inte riktigt längre. Får helt enkelt se när hon tittar ut =)

Gick jättebra hos BM idag. Hon har äntligen fixerat sig! Och hon hade
skjunkit ner jättemycket så på BM lät det som hon kunde komma vilken dag
som helst. Men nästa tid är på måndag (20/4 3 dagar inna BF)
Så vi får se om man är blivande förälder fortfarande då eller om man
äntligen är mamma!

Pratade om att jag hade massor av rediga förvärkar & att dom håller i sig superlänge.
Hon sa att det var jättebra för om jag har tur får jag en mycket enklare förlossning
tack vare dom. Så peppar peppar att dom gör det dom ska =)

Nej,nu ska jag kolla till min kladdkaka som står i ugnen =)
Massor med kramar på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling