Glömsk som en.....

Hallå.
Jag har helt glömt bort att blogga idag. Men dom säger ju att man
brukar glömma när man är gravid så vi skyller på det =)
 Men här komer ett inlägg iaf. Bättre sent än aldrig =)

Ja,det blev en snabbis hos BM idag. Blev ju bara blodtryck, vikt, hjärtljud & kolla
magen lite. Jag hade gått upp lite,eller ja 1½ kg faktiskt. Så just nu har jag gått upp 11½ kg
sammanlagt under graviditeten. Känns ju helt okej måste jag säga. Lillys hjärtljud var perfekta
precis som mitt SF mått. Ligger lite under fortfarande men det var så himla lite så. Ska dit
nästa tisdag så vi får se om hon hinner komma innan (ska dit den 14/4 & vi tror ju på 15/4)

Sen har Victors kusin fyllt år idag med så vi var där & grattade henne. Alla ville känna
& klämma på magen. Sen blev det en himla uppståndelse då alla kände hur hon sparkade.
Var jättekul då det inte är så många som känner på min mage. Men jag säger bara det,
passa på för snart finns den inte kvar! Hihi. Ja, sen har det ju varit superfint
väder idag igen. Love it! Men jag har inte varit ute så mycket då jag haft ett par
starka förvärkar & att jag fått springa på toaletten hela tiden så det känns så jobbigt att spring
ut & in hela tiden. Men jag satt & sola i soffan men fönstret fick vara stängt då V eldade en massa idag
& så låg vinden på så det blåste in i vardagsrumms fönstret. Så det fick vara stängt =)

Ja,det är väl dagen som har varit. Har säkert varit mer men jag har ju
som sagt lite dåligt minne just nu =)

Massor med kramar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling