Nästan klart nu!

Hallå.
Ja,nästan allt på min lista blev gjort idag.
Har dock inte städat uppe men har fått en hel del gjort idag:
- Dammsugit hela nedrevåningen
- Skurat hela nedrevåningen
- Håller på för fullt att tvätta
- Klippt päls,klor & badat hunden
- Handlat mat
- Vikt tvätten

Så det är bara lite kvar tills imorgon. Städa uppe, stryka gardinerna,
tvätta fönsterna,plocka lite & göra rent i kylen. Det kommer alltid upp nya saker på min lista.
Vet inte hur mycket mer jag kan komma på så det blir skönt att få allt gjort.

Vill ju ha det fint när lillan kommer. Inte bara för hennes & våran skull men för
dom som kommer för att kolla på vårat lilla underverk. Vill inte att dom ska
behöva se massa saker ligga framme eller en massa hår på golvet.
Vill att dom som vi bara ska njuta av Lillys ankomst <3


Alla längtar efter dig nu gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling