Ny fotölj

Hallå.
Är sjukt sugen på att skaffa en ny fotölj
till vardagsrummet. Den vi har nu är en skinnfotölj
med ett beige överdrag så det känns lite tråkigt.

Så här ser våran soffa & fotölj ut nu. Som ni ser passar inte fotöljen in riktigt.
 Ni får ursäkta att det är lite grejer på
soffbordet. Hade ingen bild så jag knäppte en i panik nyss =)

Och här är dom fotöjlerna jag har fått tycke för. Ikea allihopa =)
 
 

Tror att den bruna passar in bäst. Men jag vet inte riktigt.
Kanske blir tråkigt med mera brunt. Men eftersom det inte finns något
armstöd på den så kanske den smälter in i soffan bäst.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling