Söndagen snart avklarad

Hallå.
Ja,snart är den här helgen helt slut då.
Blev inte allt för mycket gjort idag. Tyvärr.
Men vi gick ut en långsväng idag men vovven. Hon tänker nog löpa snart
för hon kissade hur mycket som helst överallt & sprätte runt sig sen. Och det brukar hon inte göra.
Var så himla skönt ute idag. Äntligen har nog våren kommit för att stanna.
Var faktiskt ett bra tag sen vi var ute & gick med Flinga. Hon gillar inte snö så mycket så hon är nöjd med att
göra det kon ska & sen vill hon in. Många kanske tycker man är en dålig hundägare nu men jag
tycker inte det då hon vill in så jag vill inte plåga henne med att envisas med att gå en lång sväng "bara för man ska".
På sommare brukar vi gå ut mycket & då uppskattar hon det så det känns bättre då. Ska bli så kul att få gå ut med
henne & vagnen om ett par veckor =) För idag är det bara 18 dagar kvar!

Sen var vi & åt med Andreas (Victors killkompis) på pizzan.
Får se om vi skulle hitta på något sen med honom, vet inte hur det blir än.
Och imorgon ska vi till BM igen. Får se om jag gått upp något mer eller om jag
slutat med det nu. Men jag har ju "bara" gått upp 10 kg så det gör inget om jag gått upp mer.

Sen har jag haft rätt så mycket förvärkar dom här dagarna så vi får väl se när det sätter
igång med dom "riktiga" värkarna. Jag & älskling tror ju inte att hon kommer stanna kvar så länge
till men vi får väl se vilken dag hon tänker titta ut =) Har ju så himla många födelsedagar
nu i apil & även i maj om hon tänker stanna ett tag extra i magen. Allas födelsedagar:
3/4 Min farfars 66 års-dag Missade den iaf =)
8/4 Min pappas 46 års-dag
13/4 Victors pappas 47års-dag
19/4 Victors mammas 42 års-dag
23/4 BF & min mammas 45 års-dag
26/4 Min kusinbarns 18 års-dag
4/5 Victors 22 års-dag
7/5 Victors systers 17 års-dag
12/5 Victors mormors 60 något års-dag

Så det finns ju ett par man kan råka pricka in. Men vi får se.
Jag tror ju på 15/4.
Vilken dag tror ni att hon kommer på????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling