Vår!

Hallå.
Ja,det märks att det är april idag. Det är ju VÅR ute =)
Varmt & skönt ute men själv sitter man inne i soffan men
i solen så klart. Vågar inte riktigt gå ut & mysa ifall man blir sjuk.
Har ju klarat mig hela vintern så det verkar ju dumt att bli det nu.
Men jag har fönsteret öppet så det kommer en del underbara vindar.
Älskar det här men våren. Och nu är det ju april så nu känns det som vår med.
Och snart kommer ju våran lilla ut =) Helt underbart helt enkelt.

Tänk om du visste hur mycket jag älskar dig där inne <3

Underbara älskling där inne <3 

Happy =)

Har lockat håret idag.
Har på mig min rosa mamma skjorta & mina nya snygga mamma jeans som båda kommer ifrån H&M 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vår och härligt, det är milt uttryck och enligt rykten så är den för att stanna, så gissa om jag håller alla tummar jag har. Vilka fina bilder, tänk om en annan ikke gravid kunde bli lika snygg på kort :)

Ha en fortsatt trevlig dag :)

2009-04-01 @ 18:13:09
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling