Vårsol!

Hallå.
Ja,bara för att jag började städa så blev det så klart superfint ute.
Tempen visar på 23 grader i solen här hemma & tyvärr blir det nästan
lika varmt inne då solen ligger på hemma hos oss hela dagen.
Just nu har jag en liten vatten,fika & blogg paus för att hänta andan  =)
Victor & Flinga är inte hemma utan hos V´s mamma så jag skulle få städa ifred.
Flinga bara springer runt annars när dammsuger jag & då blir jag bara tokig
för då lossar hon massa hår där det är nydammsuget & lämnar tassar där jag skurat.

Har dammsugit + skurat hela nedre våningen så nu är det 3 rum uppe kvar.
Men jag måste tvätta gardinerna i matsalen då våran honkatt löper & har pinkat där inne
i närheten av gardinerna vilket resulterade i att det rann emot kanten så dom måste tvättas. Blir tokig.
 Bara nya saker att göra hela tiden.
Men jag gör det nu istället för att skjuta på det för man vet ju aldrig när lillan vill komma ut =)

Nej,om man ska ta och göra ett sista ryck till då =)
Massor mad kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling