Hello Kitty

När vi fick reda på att det var en liten flicka i min magen blev jag
såklart helt kär i Hello Kitty. Har aldrig varit intresserad av henne förr men så fort vi
visste att vår Lilly låg i magen & buffade så kom det.
Så jag satt nyss & kollade på Lekmer´s hemsida där
jag såklart förälskade mig i det här som jag en dag vill ge min lilla dotter

179 kr för en dockvagga

229 kr för en dockspjälsäng

579kr för den här söta bilen.

När extrapengar finnes koller någon an docksängarna flytta in här hemma =)
Vill ju inte vänta för länge då det kan försvinna.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag gillar också Hello Kitty. Hoppas min dotter Amy gör det också för jag lär pracka på henne endel Kittygrejer ;) Vilket vackert/coolt namn er flicka har. Bra val.

2009-08-15 @ 20:35:37
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling