Kväll igen

Hallå.
Ja nu är snart en dag till över. Lillt ligger just nu & sover i
sin pappas armar <3 Ska strax gå upp med henne till spjälsängen.
Sen funderar jag på om jag ska duscha. Lilly spydde på mig idag så det kanske skulle behövas =)
Vi får se hur det blir. Imorgon ska vi till BVC 9.30 för mät & vägning, läkarkontroll & 3 månaders sprutan.
Ska bli kul men endå jobbigt. Men det går säkert bra =) Hon är ju så duktig våran sötnos.

Höll på att glömma en sak! Lilly vände sig från rygg till mage idag! Efter 45 minuters kämpande kom
hon runt. Så stolt över henne <3


10 timmar gammal & redo att åka hem. Min lilla älskling börjar bli stor nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling