Nästa vagn!

Hallå.
Fick hem föräldrar & barn/baby tidningen igår
& kollade på annonserna idag. Gick ut på Barnfyndet
& kollade lite. Och det fanns massa fint där. Speciellt en massa vagnar.
En sak jag tyckte var riktigt bra var även att man kan få dela upp betalningen av
dom vilket kan behövas när det är så många som är arbetslöas nu.

Och tror ni inte att jag blir kär då?

8430kr för en syskonvagn. Den verkar supersmidig & var ju dessutom snygg
vilket jag tycker syskonvagnar inte brukar vara. Så en sån här kommer klickas hem sen.

Och nu måste jag ju bara säga en sak då. Nej! Jag är så klart inte gravid. Men när jag 
blir det sen  (vill ha 1½ år emellan eller nått sånt) så skulle jag mer än gärna ha den här vagnen =)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Den var jättesnygg :)

2009-08-12 @ 23:31:38
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling