På tisdag händer det

Hallå. Det är en sak jag inte har berättat för er läsare än.
Men i inlägget: Nästa anhalt i livet så skriver jag om en sak som kommer att hända.
Det är så att på tisdag kommer en mäklare för att kolla hur mycket vi kan sälja det för.
För det är så att vi måste göra det nu. V har ju inget jobb & jag är ju mammaledig. Vi har
veduppeldning/elpatroner till huset men vi har inge ved & eftersom vi har ett stort hus kommer
elen att gå på 7000 kr varje vintermånad nu & det har vi inte råd med. Så nu ska vi sälja då.
Känns både bra & dåligt. Bra då vi båda känner att vi inte kan bo kvar då vi inte har pengar så vi
är ju på samma sida där, vi hoppas även att komma närmare "byn" vilket gör att vi inte behöver bilen
lika mycket & att vi kan gå lite roligare vändor. Dåligt är ju det att vi lagt när en massa pengar & kärlek på
det här huset men så är det ju & sen är det ju så jobbigt är flytta allt skit man har =)

Men men.Nu vet ni det iaf. Så i helgen kommer det nog inte bli så himla mycket inlägg. Eller ja,
det kanske blir en massa på huset =)


Vårat fina sovrum kommer kanske snart bli någon annans.....   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling