Slö helg

Hallå.
Ja,den här helgen har vi tagit det lungt.
Har inte fixa så mycket med huset då vi bestämde att V´s bror + tjej ska få flytta
bort alla sina saker ifrån "andra delen" inna vi fixar där.


Igår var vi iaf till Willys för att handla lite till dopet. Vilket närmar sig med stornsteg =)
Var ju faktiskt till prästen i fredags för att prata om allt. Så kul det kommer bli =)

Jag tänkte väl rensa lite bland mina kläder nu hade jag tänkt. Om man ska flytta
kan man ju lika gärna slänga & rensa ut allt man inte vill ha. Och det gäller ju allt man
äger. Så bort med det man inte använder & inte vill ha.
Det som går att säljas kommer att åka iväg på tradera. Det som inte kan säljas
men endå är fint kommer gå till hela männinska & resten ska KASTAS =)

Nej nu ska jag byta Lillys blöja & sen ska jag börja plocka lite =)

Ha en underbar söndagskväll & kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling