Typiskt mig

Hallå.
Im back =) Har tapetserat lite men det gick inte allt för bra (tapeten gör inte som jag vill)
så jag trttnade efter endast 3 våder. När jag då skulle gå där ifrån gjorde jag såklart illa mig.
Stod på ett bord (jag vet att det inte är så smart men det är jag i ett nötskal) & när jag skulle kliva ner från
det vickade det & jag gjorde då illa mitt lilla ben. Kommer nog få et riktigt stort blåmärke där imorgon.
Jag tror dock inte att allt vi vill få klart innan tisdag kommer att ske men sånt é livet som man brukar säga.
Kan ju alltid be mäklaren att strunta i det rummet då det inte är färdig. Folk får ju se det när det är färdigt på
visningen istället. Så det så =)


Här kommer iaf bilderna på dynan jag har gjorde idag (för hand)

Framifrån

Sidan

Bakifrån

Hon satt mycket bättre i den nu då det blev mera ombonat med den här dynan.
Och nu kan hon ju inte heller göra illa lilla huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling