Vem vill ge Fiia ett nett hem?

Vem vill ge den här sötnosen ett nytt hem?



Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Okej ska försöka fixa något bra :) Menar du att själva bakgrunden ska vara rosa eller lila?

2009-08-17 @ 19:15:29
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Håller på och pillar med din design nu... Vad vill du ha för texter? :)

Just nu har jag skrivit "Liselotte, mamma till Lilly" men vill du ändra det, eller skriva något mer så säg till! En sak till, vill du ha tre eller två bilder i headern?

Du kan väl skicka bilder du vill använda, och så lägger jag in de jag tycker passar, sen får du säga om du vill byta eller så. Jag har ju några bilder på Lilly också, som jag kan använda! Skicka gärna fler bilder än som ska användas så har jag och välja på :)

Puss <3

2009-08-17 @ 20:26:00
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling