-21 grader ute

Hej
Nu är det verkligen vinter. 21- visar tempen på utanför våran köksfönster. Herregud. Det är kallt det. Men det är ju vinter nu och vill man ha snö på julafton så ska det väl vara kallt.

Inatt har vi haft en ängel till dotter. Hon vaknade till när vi gick och lade oss vid 00.20 & då åt hon sin välling & fick en torr blöja (vi har nämligen en dotter som är väldigt noga med att blöjan ska vara torr hela tiden) & sen somnade hon om. Sen vaknade hon..... 8.10 imorse! En hel natt. Vilken dröm. Nu hoppas vi bara att det här inte var en engångs grej utan att det här fortsätter.

Idag skulle jag vilja åka in till Uppsala för att köpa dom sista klapparna men min man vill inte riktigt det. Han tror att det kommer vara så mycket folk ute nu & handla men jag tror att det är värre i veckan som kommer då alla fått sina pengar. Får se om jag kan övertala honom =) Annars får vi gå ut i det otroligt kalla vädret & köra runt Lilly i sin nya pulka.

Vad ska ni göra idag?

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling