1/12

Hallå.
Var helt okej på biblioteket faktiskt. Honvisade lite olika böcker & tipsade om andra. Alla andra från träffen lånade minst 1 bok som hon hade tagit fram men det blev ingen för oss. Varför vet jag inte. Det blev bara så.

Sen glömde jag även nämla en sak från det att vi var på BVC igår. När vi hade mätt & vägt sötisen igår fick vi se hur hennes kurva såg ut. Längden är superfin & så men hon har gått lite under sin vikt kurva nu. Känns lite jobbigt tycker jag. Visst, sköterskan på BVC har ju sagt att det är för att hon rör sig så himla mycket hela tiden men endå. Det känns nästan som att man inrte är en bra förälder när ens dotter inte följer sin kurva riktigt bra. Men det finns ju inget jag kan göra. Hon äter ju bra  & man kan ju knappast få henne att sitta still inte röra en fena. Huvudsaken är ju att hon mår bra. Och det gör hon ju. Så jag är nöjd med det.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ramlade in på din sida och fick se att även du hade en lättare tjej. Såg sen att det var några år sedan. Hur gick det med hennes viktkurva sen? Har sj en 8 månaders som ligger lågt i vikt men är otroligt aktiv. Hade varit spännande att höra. Mejla mig gärna :)

2012-10-27 @ 15:55:09
URL: http://snuttanrace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling