16/12

Hej!
Natten har varit UNDERBAR! Lilly somnade vid 19.20 då jag höll på att sänka ner hennes säng ett hack så hon ett x antal gånger satt sig upp i sängen & då jag vet att hon drar sig upp mot stående ibland var det helt enkelt dags för det. Innan hon somnade åt hon en helt skiva vört med leverpastejh så hon var mer än nöjd när hon fick slå igen sina små blå. En timme senare ville hon ha en flaska vällig (200ml) för att sen somna om. Därefter vaknade hon inte förens kl 3.30 för att äta lite till (tror att hon åt ca 120ml) & sen ville hon gå upp vid 8.15. Underbart säger jag igen. Inatt lät jag henne äta eftersom hon åt så pass tidigt gämfört med andra nätter. Hon brukar äta sin välling runt 22-23 tiden annars så det hade blivit för stort mellanrum mellan nattens välling & frukosten om hon inte fått äta vid 3.30 (hade blivit 12 timmar)

Och idag har vi vrit ut i snön & lekt lute. Dock var sötisen inte allt för intresserad men det kan ha varit pga av att hennes mamma hade bökat på henne massor med kläder så hon knappt kunder röra sig =) Nej då, hunden sprang lös på baksidan tillsammans med oss & hunden som rör sig är ju mycket mer intressant jämfört med ett vitt täcke med snö som bara ligger där. Men det blev iaf något kort på henne i snön.

Sen har hon ätit jättebra idag. Åt 1½ dl med fullkorngöt & nu till lunch var det pasta med basilikasås(100ml)  & päronpuré med banan(100ml + en halv banan ihop mosat)  som hamnade i lilla magen. Duktiga tjejen.

Just nu ligger hon på golvet & börjar bli lite sur då hon inte kommer upp så jag ska ta & hjälpa henne & på engång för att sova sin lur. Är nog dags för det nu tror jag. Men först, Lillys första möte med snön:

Sötnosen vår <3

Mössa & vantar från H&M Overall från Kappahl


Kommentarer
Postat av: Sanne

Ååh, finaste finaste tjejen!

Mitt gudmors-hjärta bubblar över av stolthet!

Kramar till er alla!

2009-12-16 @ 13:52:39
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Stina Gravid-tävling pågår

Men kan man bli sötare! Vilka mysiga bilder på lillan!



:) Stina

2009-12-16 @ 17:35:05
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: Fru Evelina

vad sööööt hon är!

2009-12-16 @ 20:58:49
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Isabelle

Gud så himla söt man kan vara :3

2009-12-16 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling