22/12

Hej
Dan före dan före dopparedan idag. Oj vad tiden går. Om 2 dagar är det julafton. Mys!

Idag blev det Uppsala igen men denna gång med min älskade man. Vi köpte väl det som skulle köpas. En finjacka till Lilly i grå ullmix. Tror dock att den ska vara ett pojkplagg men vad gör väl det. Supersnygg var den ju =) Sen blev det ett par plagg till i 74. Ett par leggings, en body, en kjol, & 2 pyjamaser tror jag det blev. Sen blev det lite hårprylar till henne med. Hon börjar ju få lite hår nu. Så söt. Bilder på allt kommer i morgon. Håller på att tvätta allt nu. Och sen blev det även ett 3 pack med blöjpåsar. Väl behövligt. Kostar visseligen 299 kr för 3 stycken men dom räcker i ca 2 månader tror jag att det är.Men sn måste man ju tänka på att vår dotter är otroligt kinkig när det gäller våt blöjor så vi gör ju av med en hel del blöjor om dagen med så då går det ju även åt mer blöjpåse.

Nu ligger sötnosen & sover så sött i sin säng & vi ska äta lite kvällsmat till en film så nu rundar jag av det här inlägget med att säga...

Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Ja nu är det inte många dagar kvar :) Känns overkligt! :) Hon föddes i v 40+2 så 2 dagar efter BF :) Ja, ska bli kul och se när lillkillen kommer :)

2009-12-23 @ 18:51:57
URL: http://YasminOhlsson.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling