2:a advent

Hallå.
Idag är det andra advent. Underbart det är att få tända nästa ljus. Allt går så fort. Julen. Och Lilly blir ju stor så fort. Tänk att hon är mer än 7 månader redan. Kan verkligen inte förstå att hon låg i min mage för ett år sen. Den stora fina tjejen somjust nu sitter på golvet helt själv framför en spegel & meckar sönder sitt babygym. Den underbara lilla människa som ibland titar på mig & ler så jag ine vet vad jag ska ta vägen. Den som ibland smeker mig på kinden & helt plötsligt ger mig en puss. Den som jag älskar av hela mitt hjärta.

Hur söt får man vara?


Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

TOKSÖT! :)



SV: jo, Huddingekyrkan är vi mycket väl inne med :) Den kyrkan är väldigt fin, från 1200-talet faktiskt :) Där är vi gifta och barnen döpta.

2009-12-06 @ 22:19:13
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Isabelle

Gud vad gulligt skrivet och sötaste tomtebabyn på bilden! ;)

2009-12-06 @ 22:36:44
Postat av: Denise - Mamma till Wilgot ♥

sötis klänningen där!

2009-12-15 @ 20:43:15
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling