3:e advent & lucia

Hej!
Idag är det söndagen den 13/12 vilket inneär 3:advent & lucia. Dagen började jättebra då V gick upp med Lilly vid 8 tiden & jag fick ligga kvar.  Låg kvar länge & bara tänkte för mig själv på allt & inget. Underbart. När jag kom ner hade precis lillan somnat i sin vagn & jag & V satte oss ner & åt vörtsmörgås & tände 3:e ljuset. När vi ätit klart vaknade lillan igen & fick lite & äta & sen begav vi oss till Uppsala. Där köpte jag ett kitt med lösnaglar & har precis fixat dom. Äntligen långa naglar igen. Mina bara går sönder hela tiden & även långt in så jag få så himla ont. Men nu så. Sen hämtade vi även ett par saker till ett par julklappar & kollade även in det som ska köpas när pengarna kommer. Har en sak att köpa till V´s bror + tjej & till lillskruttan. Kommer nog köpa en gunghäst till henne & lite småsaker. Typ ett Hello Kitty gosedjur & lite leksaker.Hon har ju lite dåligt med leksaker så det blir nog något sånt. Kanske en gåvagn med. Vi får se.

Efter allt var klart i Uppsala åkte vi hem till Tina med familj  & var där ett tag. Men som vanligt vill dotterna våran gå i säng vid 7 så vi fick åka hem då för att lägga henne. Så nu sover hon så sött i sin säng.

Morgondagen kommer nog spenderas tillsammans med Sanne. Då kanske även det kommer upp lite bilder på hur huset ser ut mm.

Kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling