4/12

Hallå.
Här hemma är det rinniga näsor som gäller. Både jag & Lilly har snorpapperet i högsta hugg. Synd bara att hon HATAR att blir torkad om näsan sin. Och oj vilket humör hon får när hon blir sjul då. Man får inte göra något fel. Eller man får inte göra någonting tycker jag. Hon blir otroligt mammig/pappig & vill bara bli buren hela dagarna. Och nappen ska ALLTID vara i munnen. När hon är frisk brukar nappen vara en leksak & oftast ligga på ett bord någonstans. Men när man är sjuk sak den vara i munnen 24/7. Men hon får hålla på. Är man sjuk så är man.

Gick iaf till apoteket idag för att köpa en ny nässpray till henne. Hennes andra är spårlöst försvunnen. Har verkligen letat i hela huset men den finns ingenstans. Men det spelar inte så stor roll. Den får ju bara användas i 2 månader efter man börjat använda den så det  gjorde väl inte så himla mycket. Så nu finns det iaf om hon behöver det. Vilket hon gör just nu. Köpte även en nässpray till oss & även lite alvedon. Alltid bra att ha hemma när man inte är 100% frisk. Och sen är det ju fredag idag 6 skulle något av det där behövas i morgon så bor vi ju på ett sånt litet ställe så apoteket är inte öppet på helgen. Så det känndes som att det var lika bra att köpa det idag. För säkerhets skull.

Just nu sitter jag i soffan & kollar på förlossnings kliniken på 4:an. Lilly sover i sin vagn för andra gången idag. Var litet tidigt men hon skulle prompt sova nu.Så det vara bara att lägga henne i vagnen så sov hon sen.

På tal om att sova. Lilly vaknade bara 2 gånger inatt. Vid 4 & vid 6. Båda gångerna var det lite lite vatten & nappen som skulle in i munnen. Och sen tog hon sovmorgon med. Vaknade vid 8.15 tiden.
 U N D E R B A R T!


Kommentarer
Postat av: jessica

Järnbrist tror jag inte att jag har då jag inte änns behövde äta järntabletter under grav. jag äter väldigt nyttigt(vill ju gå ner i vikt haha) men blodvärdet vad kan det bero på ?

2009-12-04 @ 16:41:31
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: sophie

svar: ja de är helt galet mysigt :)

2009-12-05 @ 08:28:39
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: jessica

ok vi får se vad dom säger till mig ,hoppas det inte är något farligt alla fall

2009-12-05 @ 09:19:26
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling