7 månader

Hallå.
Idag är det den 2:a vilket innebär att våran lilla plutt gått & blivit 7 månader idag. Hjälp. Tänkt att det var 7 månader sen hon, efter 9 månaders väntan äntligen fick komma ut till oss & få massor med kärlek. Underbara lilla barn. Kan inte förstå att man kan älska någon så himla mycket. Eller, jag älskar ju min underbara man super mycket med som btw som hos lillan inatt så jag inte böhövde ta henne mer än 2 gånger. Jag har 2 männinskor i mitt liv som betyder så otroligt mycket för mig & jag skulle lungt kunna dö för deras skull. Ingenting är värt att leva för om dom inte skulle finnas i mitt liv.

Stora tjejen som betyder allt <3


Kommentarer
Postat av: Gudmor Sanne

Finaste tjejen i världen ♥

2009-12-10 @ 00:19:03
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling