Årets sista dag

Hej
Tänk, idag är det årets sista dag. Idag är det 2009 & imorgon är et 2010. Hjälp vad tiden går fort. Om 5 månader blir Lilly 1 år. Tänk att man har en sån stor tjej. Just nu ligger hon & sover sin tupplur i sitt sovrum. Tänkte pröva hur det gick igår & se hur hon skulle sova på natten sen & det gick super bra. Så skönt. Så nu är vagnen ihopfäll & kommer bara användas till promenader & till bilturer. Underbart.

Ikväll kommer Sanne med sambo & Tina med familj för att fira nyår med oss. Kommer bjuda på trerätters =) Först blir det toast skagen. Sen blir det potatisgratäng & kotletter & till efterrätt blir det daim tårta me glass.  Ska bli så mysigt & trevligt att umgås & äta lite gott.

Nu sitter jag här nyduschad & bara tar det lugnt. Väntar på att Lilly ska vakna. Behöver dammsuga lite upp men kan ju inte riktigt göra det när hon ligger uppe & sover. Men hon kommer nog vakna om en timme skulle jag tro & gästerna kommer vid 18 tiden så det är ju ingen fara.

Min mamma & pappa är hundvakt idag & imorgon med så vi slipper tänka på henne när vi har gäster hemma. Hon blir ju allti så lycklig när et kommer folk hit så hon bara springer efter en som en svans & gör saker hon vet att hon inte får så det blir skönt för oss båda att slippa det.

Nej, nu ska jag ta & locka lite här i soffan & på bordet så allt det är klart sen.
Uppdateringar under kvällens gång kommer.

Kramar på er så länge


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gott Nytt år!



Hoppas ni får ett bra slut och att det nya året blir allt vad ni önskar!

2009-12-31 @ 19:17:32
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling