Dagen som varit

Hej.
Den här dagen har till större delen spenderats tillsammans med mina föräldrar + lillebror inne i Uppsala. Dom skulle dit idag då min bror skulle laga en tand med hjälp av laser. Och då jag kom på att jag glömde att köpa något snyggt att ha till julkläderna så jag följde helt enkelt med & hittade även en skjorta i vitt inne på H&M som jag tror att jag ska ha. Det härliga är att jag inte hittade en snygg någonstans inne på H&M & tillslut drogs jag till mamma avdelningen (drömmer ju om en stor fin mage ju) & då hittade jag den här. En söt liten skjorta/tunika i tunt vitt tyg. Som tur är ser ju dom flesta mamma plygg ut som helt vanliga plagg så det spelar ju ingen roll om man änvänder dom annars med (en liten hemlis: brukar ta på mig mamma jeans när mina jeans är i tvätten & jag vill ha et par jeans på mig - knäppis)

Nu är det härliga att vi kanske ska in till Uppsala imorgon med =) 3 dagar i rad. Underbart! Shopping shopping shopping here I come! Hahaha. Nejdå alla som är föräldra lediga vet att man inte är gjord av pengar precis. Men vi ska iaf köpa nya påsar till blöjhinken & sen såg jag något sött inne på H&M´s barn avdelning som nog kommer följa med hem. Måste ju ha lite mer kläder i strl 74. Har inte så mycket i den strl faktisk. Så något litet kommer iaf hamna i byrån.

Just nu kollar jag lite på TV & äter lite polly. Mums.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling