Fixat & donat

Hej
Just ni sitter man mätt men med ett sockersug som snart ska stillas i ett rent & fint julhem. Jag har smörjt in mig med brun utan sol (ville sola men jag kommer ju aldrig iväg fast det ligger 3 hus bort på samma gata som vi bor på. Men så är det att vara mamma. Får väl ta det någon annan gång istället. Huvudsaken är ju att man får färg & inte hur. Såg ju sjukt blek ut när jag hade fixat håret så jag blev tvungen att ta till flaskan =)

Imorgon ska vi in till Uppsala. Yes! Ska köpa dom sista julklapparna. Det är till V´s bror + tjej & till våran lilla sessa. Sen ska vi kolla efter en bolero till henne som hon kan ha på julafton. Någon som har sett en snygg någonstan? Tips uppsakattas.  Sen ska jag kolla på en tröja med. Och sen skulle jag vilja köpa lite nya blommor. Har inga till vårat sovrum &  inga till Lillys så det behövs verkligen. Sen får vi se vad vi mer kommer hem med. Ska in med Tina med familj så det kommer iaf vara med ett underbart sällskap vi kommer vara.

Nej, nu sak jag gå & ta mig en skål med marängsviss. Kramar


Kommentarer
Postat av: gelica

åh va gott me marängsviss

2009-12-20 @ 18:05:43
URL: http://lillfrokengelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling