Hon låg på golvet & sen....

Hej.
Idag jobbar min älskling. Och när han kommer hem kommer även en gran att få följa med. För på söndag (4 advent) kommer vi ha en gran! Yes! Älskar att ställa in granen & få pynta den. Ingen annan får röra pyntet. Bara jag =)

Nu till rubriken. Som jag nämde i ett annat inlägg har ju sessan suttit upp i sin säng några gånger när vi har kommit in till henne. Hen då har sängen lutat lite uppåt (haft böcker under huvudändan pga långvarig förkyling) & sen har hon även fått lite hjälp då hon har fått tag på spjälsängsskyddet + att sängen är mjuk. Men nyss när jag satt & kollade lite på bloggar så låg Lilly på mage. Nästa gång jag kollade var hon på rygg & försökte sätta sig upp. Som vanligt alltså. Men nästa gång jag tittade upop SATT HON UPP! Och det här var inom loppet på ett par sekunder. Jisses vad mitt barn växer. Tycker det var nyss hon bara var ett pluss på stickan & nu kan hon göra så himla mycket själv. Undra jag när hon tänker fltta hemifrån om hon fortsätter så här =)

Stora tjejen i egen hög person 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det går fort! Wilmer var också sådär tidig, han hasade/hoppade fram på rumpan redan vid sex, sju månader. Noah har vid samma ålder precis fått kläm på att sitta själv relativt stadigt... Det är verkligen olika :-)

2009-12-18 @ 19:41:51
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling