I min skötväska/väska har jag....

Hej.
Tänkte att ni läsare kan göra som jag & knäppa kort på vad ni har i eran skötväska/väska & lägga ut det på bloggen. Sen kan ni ge mig en länk eller bara lämna en kommentar om att ni har gjort det så får jag se vad ni har i eran. Det låter väl lite kul? Den som har roligast/härligaste innehållet kanske till&med kan få en liten gåva =)

Så, i min skötväska har jag:

Allt det här:

Blöjor,våtservetter,rumpsalva & blöjpåsar

En doseringsburk med fullkornsvälling & lite gröt, 2 burkar med mat, 2 förpackningar med efterrätt/mellanmål, majskrokar, kex, färdigblandad välling & 2 skedar

En body, en tröja,en tjocktröja, ett par stumpbyxor, ett par mjukisar, en kjol, 2par strumpor, ett par raggsockor & ett par vantar

Bindor & tamponger (vet ju aldrig när det behövs), handsprit, leksaker, engångshaklappar, plåster, nässpray till sessan, extra nappar, napphållare, vaseline, alvedon, hårklämma & en bitring. Ja det var väl allt som alltid ligger där i 
Men sen läggar man ju i saker man vet att man ska ha när man är på väg någonstans. Tex nycklar, plånbok, vatten flaska & välling till Lilly, mobilen & lite smått. Och allt det får plats i min skötväska =)


Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till Wilgot ♥

en sån har jag oxå funderat på att köpa, fast en svart :)

2009-12-22 @ 19:33:30
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling