I vårt vackra vita vinter värld

Hej
Sitter just nu & tittar ut på ett vitt landskap. Är massor med snö här hemma. Skulle tippa på 2 dm. Och då snöar det fortfarande. Mysigt! gillar inte snö så mycket egentiligen då man blir så himla blöt bara av att gå ut & hämta posten. Men sen blir det ju så vackert istället. Så det går jämt ut. Ska ta & visa Lilly vad vinter handlar om idag md tänkte jag. Så vi ska gå ut & bli blöta & fulla i snö. Hon har tittat ut geno förnteret när hon åt frukost & det var med stora ögon hon gjorde det. Tror hon tyckte det var så fint när dom stora vita flingorna föll från himelen. 

Idag skulle det ha varit föräldrarträff men dom ringde för ett tag sen & sa att den var inställd. Så dagen får helt enkelt bestå av lek med min prinsessa som just nu sitter på golvet & leker med diverse saker. Sen ska jag nog ta & fixa lite här hemma. Står tex en låda på golvet i mittenrummet/datarummet som står i vägen så ska jag ta bort. Står även en här i vardagsrummet ska ska bort den med. Och sen behöver man ju alltid plocka bort små saker som hamnar överallt. Kanske kan få upp någon tavla med. Har faktiskt inte fått upp en enda tavla här hemma än. Och vi har ju jättemånga fina kort i ramar som jag vill ha upp. Så det ska nog fixas idag med.

Nej, nu vill katten in. Skriver mer sen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling