Julklappar

Hallå.
Igår var vi in till Uppsala =)  Kom där ifån med dom sista julklapparna. Eller Lillys är fortfarande kvar. Men till bådas familjer är klara! YES! Gud vad skönt att redan vara klara med det. Bara lillans kvar men det köper vi precis innan jul för just nu finns inte pengar till det. Hade igentligen inte pengar till alla andra julklapparna heller men vi tog oss pengarna till det. Är ju så skönt att ha det avklarat & slippa köpa allt i sista stund. Det är ju så mycket folk då & så blir man stressad över vad man ska köpa & allt folk & så blir man tokig. Bättre så här.

Ringde även min älskade man & frågade om vi inte kunde köpa våran gran redan nu med. Så man kan få en så fin som möjligt i den höjden man vill ha. Är ju bara att ha den stå ute ett litet tag till innan den tas in. Fast jag vill ju ha den inne redan nu. Men vi frå se hur det blir. Hoppas iaf på att det kommer hem en.

En sån här vill jag ha igen. Fast större upptill. Älskar kungsgranar. Och den barrar ju inte heller så mycket.


Kommentarer
Postat av: -

vad åt du för p-piller när du hade blödningsproblem? och vad äter du nu?

2009-12-03 @ 15:54:32

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling