Konstig känsla i magen

Hej
Jag bar inte hunnit knäppa några kort på ahlen än. Lagade mat istället  & sen skulle sessan läggas. Men det kommer. Det lovar jag. Ska sortera lite tvätt först sen kan jag knäppa.

Jag har en sån konstig känsla i magen. Mådde illa inatt när jag gick in till Lilly men det trodde jag var pga att jag åt för mycket godig igår. Men idag har jag varit konstig i magen under delar av dagen. Kanske är mensväsk? Eller jag kanske bara åt något dåligt igår? Eller kanske till&med håller på att bli sjuk? Jag vet ju inte när min mens kommer att komma pga allt det här med minipillerna & täta blödningar. Men det kanske är det som är på G. Får se vad det är. Är ju lite obehagligt att ha en konstig känsla i magen, typ illamående när man tar hand om en liten som ska ha hjälp med allt. Och sen blir man ju lite orolig pga att jag inte äter något för att skydda mig mot en ny graviditet heller. Men jag tippar iaf på att det är mensen som är på G då det hjälpte lite med alvedon.

Nej, tvätten väntar.
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Hoppas det känns bättre snart! När jag blir frisk igen ska jag komma och hälsa på!

Kramar

2009-12-14 @ 20:54:17
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling