Kvällsmys

Hallå.
Nu sitter jag här i soffan & kollar på DH. Ska snart gå & hämta lite glass & smaska på. V ligger här i soffan & sover. Han har lite förkylning & haft lite huvudvärk så han är J Ä T T E  S J U K. Killar. Minsta lilla & det är 100 gånger värre =) Men men. Så det blev ingen tur till Uppsala idag& jag skulle inte tro att det blir något imorgon heller. Och sen ska han ju jobba torsdag & fredag så jag tror inte att jag kommer iväg någonstans den här veckan. Men men.

Nej ska jag fokusera på tvn.

Kram


Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Jo det blir ju oftast vardagsrummet men även om dom står där så fint på bordet så glömmer jag dom:P D-dropparna + semper dropparna ger jag om kvällen för då är S hemma och påminner både mig och han :) Lite jobbigare med minifom dropparna då dom ska ges vid varje amning, hua mig.. Men jag får la sätta en lapp i pannan på Wilgot hahaha :) Kram

2009-12-01 @ 22:08:43
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling