Lunch på G

Hej.
Har precis givit sessan sin lunch. Hon fick sin nya favorit som är pasta med basilkasås (från 8 månader men BVC har sagt att jag ska ge det då hon behöver mer energi & mer smak) som hon bara älskar. Hon åt 3/4 av en stor burk nu till lunch & det är superbra. Hon behöver ju mycket mat då hon börjat skjunk på sin kurva så vi har börjat ge henne mycket mera mat & bara välling när hon själv vill det vilket kan vara 1-3 gånger per dag. Men hon äter verkligen jättebra så hon borde gå upp lite iaf. Hon äter just nu mild fullkornsgröt till frukost, pasta till lunch, smörgås till mellis, mat av någon form vid middag & välling innan/efter hon har somnat. Ibland byts något mål ut till välling enligt hennes önskemål. Men oftast blir det mat & helst macka. Hon ÄLSKAR vört macka med leverpastej. Hon äter lungt en hel skiva själv.

Nej, nu måste jag kolla till min lunch som består av ungsfalukorv med pressad potatis.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling