Mitt 2009

Hej.
Jag har sett att en massa andra bloggare har fyllt i den här listan så jag gör det jag med =)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var gravid, var med om en förlossning & jag fick äntligen bli mamma

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga löften så det blev svårt att hålla några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Tina & Daniel fick ju sin Melvin

4. Dog någon som stod dig nära?
Min farfar

5. Vilka länder besökte du? Åkte ingenstans i år

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej, det tror jag inte

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Helt klart 2:a maj då Lilly föddes

8. Vad var din största framgång 2009? Jag jag är en bra mamma

9. Största misstaget? Att vi inte hälsade på farfar så han fick träffa Lilly

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Någon vanlig förkylning har det väl varit

11. Bästa köpet? Oj vad svårt. Tror jag får säga nya vagnen

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Helt klart kläder. Mest till Lilly då =)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag har fått en sån underbar dotter

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Där måste jag säga Takidas Curly Sue då det var den låten jag födde Lilly till

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare men det har såklart funnits tider då man varit lite nere

16. Vad önskar du att du gjort mer? Hälsat på farfar innan han dog

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit mindre polly =)

18. Hur tillbringar du julen? Halva dagen med min släkt & halva dagen med V´s släkt

19. Blev du kär i år? Både ja & nej. Blir ju alltid nykär i min man men sen blev jag ju även kär i min dotter

20. Favoritprogram på TV? Unga mödrar, förlossningskliniken, desperate housewives mm. Gillar verkligen TV:n

21. Bästa boken du läste i år? Ingen alls vadx jag kan komma på. Tror jag läste ett par böcker när jag var gravid men jag kan inte komma på vilka det var

22. Största musikaliska upptäckten? Oj, ingen aning. Lillys vackra stämma kanske

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? önskade mig inget speciellt

25. Något du önskade dig men inte fick?
En himla massa miljoner =)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var hemma i nya huset & hade även en febrig dotter

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om huset hade blivit sålt tror jag

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jeans såklart. Är ju en jeans tjej.

29. Vad fick dig att må bra? Att titta på min dotter & planera för framtiden

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 

Johnny Galecki som spelat Leonard i serien Big Bang Theory

31. Vem saknade du? Mormor & farfar

32. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade visseligen dom i vintras 2008 men vi har blivit väldigt bra vänner nu & det är Tina & Daniel med sonen Melvin

Kommentarer
Postat av: madelene

åå va underbart att få föda barn till musik (och sån bra låt åxå) :D..

kom ihåg på den tiden jag inte hade barn och jag ungick mycke med mickis från hedemora då minns jag att jag sa till henne "att jag bara vänta på att du och din karl skulle få ett barn för ni va som gjorde för varandra" :) och ändå träffa jag bara dej och din karl en gång och de va när jag va med mickis till stefan för massa år sen :) du komemr nog inte ihåg mej men mickis prata jämt om dej så därför kommer jag i alla fall i håg dej :) tänkte bara berätta .. kram

2009-12-30 @ 23:33:11
URL: http://mammamaddis.blogg.se/
Postat av: madelene

hej igen :) .. okej då kanske man snart läser om bebisuppdatering i din blogg då :P ..

jo de gå riktigt bara att va 3barns mamma än så länge har dom ju inte kommit in i någon trotsålder än i alla fall :D vi få se hur de blir när man ha 3 stycken tonåringar här hemma sen haha...

kram

2009-12-31 @ 10:37:24
URL: http://mammamaddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling