Natten

Hallå.
Dom här 2 senaste nätterna har varit jobbiga. Igår natt var det V som tog hand om Lilly när hon vaknade stup i kvarten. Och inatt var det min tur. Sprang fram & tillbaka många gånger mellan hennes & min säng innan jag gav upp & tillslut lade mig i sängen i hennes rum. Men jag fick inte ligga ner så mycket. Och det finns ingen klocka där inne än så jag vet inte hur ofta eller vilken tid hon vaknade till heller. Men någongång inatt vart hon galen. Hon bara skrek rätt ut. Och ville inte ha napp eller vatten & inget var bra. Så jag gick ner & gjorde 200ml fullkornsvälling. Och hon åt upp ALLT. Men då hade hon endå ätit lika mycket vid 20-21 tiden. Och sen var hon vaken kanske 6.30 för vi hade varit vaken ett tag när V´s klocka ringde vid 7. Och jag hörde ett par gånger inatt att hon lät lite täppt så hon har blivit förkyld igen. Precis när det försvann. V har ju varit snorig & haft onte i huvudet ett tag så hon har väl blivit smittad av honom. Men men. Hoppas att det snart bra nattetid. Varken jag eller Lilly orkar vara vakna på det där viset nattetid mycker längre.

Nej, nu är det dags för lunch. 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling