Slutat snöa

Hej
Nu har det slutat falla flingor från skyn & mörkret börjar börjar smyga sig på. Lilly ligger fortfarande & sover lur & har gjort det sen 13 tiden. Så hon har sovit i 2½ timme nu. Gud vad skönt för henne. Det behövde hon. Och vi har inte varit ut i snön än heller. Ville vänta till hon hade sovit klart men nu är det försent så det får bli imorgon istället.

Jag har under tiden Lilly har vilat fixat lite med förstoringarna som ska upp på väggen senare. Fick hem 3 nya som fick hamna i ramarna vi redan har hemma. Får be min man att köpa 2 nya till imorgon så kan jag sätta tillbaka 2 av korten iaf. Vill gärna att antalen ska vara jämna så ett får jag offra så länge. Sen har jag även fixat i ett album med massa kort på lillan i. Har just nu satt in kort från tiden i/på magen & skrivit veckan jag var i & om jag vetat, viktuppgången för samma vecka. Tycker att det ska vara kul att att album med bilder på magen & bilder på sessan genom åren. Finns ju nnars mest bara "mitt första år" böcker som man kan sätt in kort på henne i om man inte har ett tråkigt album som man bara sätter in korten i. Det är är ett jättefint som är klätt i tyg med vita blad i som man kan fylla på så man får plats med många år i den.

Det är det bakre albumet som är Lillys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling