Alla <3 dag!

Hallå.
Nu har det visst blivet en ny dag men 
för mig är det fortfarande alla <3 dag.
Victor & jag gjorde något vi aldrig gör. Var iväg till 
"Gästis" (en gästgivargård) här i Östervåla
 & åt fin mat & efterrätt. Bara vi 2. Var jättemysigt.
Han är helt underbar min man. Imorse när han kom in 
till sjukhuset sa han även detta: 
Tyvärr var det för tidigt när jag åkte hemmifrån
så ingen affär var öppen men annars skulle du fått blommor
av mig nu <3
Älskar dig såååååå mycket Victor.
Nej nu ska jag gå upp till sängen,ska bli så skönt
att sova i våran säng inatt.
Kram

(Känns lite konstigt i magen till & från. Hugger till lixom.
Och Lilly lägger sig så konstigt ibland. Kanske har något med
det att göra?)


Vad gör du där inne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling