BM & föräldraträff!

Hallå!
Har ju helt glömt bort att säga att jag var hos min
MB igår. Allt såg bara bra ut. Hade gått upp 0,6 kg
på 2 veckor. Lagom tycker jag. Och mitt SF var på 29 cm 
så växer,det gör allt. Jag, Lilly & magen =)
Hjärtljudet låg på ca 140 slag/min så där var det som vanligt med. 
Lillans har inte lagt huvudet på plats än men det hoppas jag att hon gör snart.
Vill inte att hon ska sitta heller. Blir så svårt att få ut henne då =)

Magen spänner & det är jobbigt att sitta. Lillan sparkar så hårt & ofta.
Och gärna där det gör ont på mig =) Men hon kanske får det ur sitt system nu
så slipper vi en elaking till bebis istället =) Hoppas bara att hon inte får kolik,
det skulle inte vara kul för någon av oss.

Och imorgon ska vi på första föräldrarträffen =)
Ska bli kul att se vilka fler som ska få barn vid samma tillfälle.
Vet ju iaf att Victors kusin ska ha en dag innan oss & att hans
gamla jobbakompis ska ha någon vecka innan oss. Men sen vet jag inte.
Och då får man ju även se hur stora alla andra är, jag är ju tydligen "liten"
då jag bär henne emot ryggen.

Ja,det tror jag var allt för idag. Kommer blogga efter FT.
Ska försöka blogga mer over all då jag har varit lite dålig med det.
Är det något ni vill att jag ska blogga om eller blogg mer om?
För jag vill ju att ni som läser ska tycka att det är kul att läsa min blogg =)
Kramar 


Snart ligger du här i mina armar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling