Bröllop!

Hallå.
Ja,alla pratar & bloggar om att Prinsessan & Daniel har förlovat sig
idag. Jättekul för dom! Faktiskt. Men när jag hör att någon ska gifta sig
tänker jag bara på vårat underbara bröllop, 070707.
En helt underbar dag & en helt underbar make fick jag med.
Nu sitter jag & Victor här, i vårat egna hus, gravida ca 1 år & 8 månader senare.
Jag är så himla lyckligt lottad. Och att vi har hållt ihop i 6 år & 4 månader är helt
underbart men sån är ju kärleken. Men vam hade kunnat tro att en 14 & en 15-åring
 skulle gifta sig & skaffa barn ihop? Inte allt för många tror jag. Men ingen är lyckligare än jag!

   

  

  



   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling