BUS misstag!

Hallå.
Igår kväll bestämde jag mig för att använda min
bus-spray. Stort misstag. Är lite flammig nu men inte mycket.
Var så att jag var så trött att jag gick & lade mig efter ca
 60 min så när jag vaknade i morse var jag lite flammig.Eller flammig & flammig. Där jag har legat
fattas det färg helt & hållet så det är iaf lätt att fixa till. Inte mycket men
endå,ska ju på 23års kalas idag. Det värsta var iaf att jag inte hade tvättat händerna
tillräckligt många gånger igår så dom är lite missfärgade. Men sånt är livet!
Bara att skratta åt det. För det gör ju inte så mycket när allt kommer kring.
Kramar

 
Ser iaf inte ut så här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling