En natt på.....

Hallå.
En natt på sjukhuset blev det för mig. Det gav aldrig med sig igår
så jag ringde tillslut till sjukvårdsupplysningen. Sa att jag hade
som en mensvärk & att magen var spänd. Sen hade hon
inte rört sig så mycket under dagen vilket är mycket ovanligt för
damen där inne. Så det blev ett besök till förlossningen för att kolla
vad det kunde vara. Dom tog kurva på mig, gjorde UL, kollade
fostervattnet, tog blodprov , kollade livmoderhalstappen & allt där emellan. Det visade att
jag hade små,små sammandragningar. Och att det nog var därför
det blev som det blev med magen. Så jag fick sova kvar där.
Dom tog en kurva på mig senare på kvällen med & en i morse.
Den igår kväll visade även den lite sammandragningar men inte den idag.
Och jag kände innan den andra kurvan att det hade börjat släppa lite.
Och idag var ju allt bra så jag behövde inte stanna längre än en natt.
Vilket var skönt. Vill ju inte fira Alla <3 dag på ett sjukhus.
Så om det redan har blivit lite sammandragningar redan nu i vecka 31 (30+1)
så kanske hon kommer ut tidigare. Men hon kanske vara ville busa lite med oss.
Inte vet jag =)

Så,nu vet ni vad jag höll på med igår =)
Nu är det Alla <3 dag & vi ska bara ta det lugnt
& mysa med varandra eftersom det här är sista <3-dagen
vi har som vi kan fokusera på bara oss,för nästa då har vi en
stor dotter som vill ha all uppmärksamhet (& hon börjar ju redan nu så)
Kramar


Ligg kvar där inne & mys ett tag till är du gullig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling