Föräldrarträffen!

Hallå.
Ja,idag var det första FT. Var helt ok. Lite jobbigt att sitta ner så länge
bara. Får så ont i ryggen av det. Vi var inte så stor grupp,
vi & 3 till par. Victors kusin + tjej, ett par från närliggande "by" &
ett par där tjejen är lika gammal som V. Så det blir nog bra.
Skönt med en lite grupp med. 

Vi var dom som "ska" ha sist. Victors kusin "ska" ha dagen innan, en skulle ha i slutet på 
mars & dom sista skulle "ska" den 6/4. Men det veta man ju aldrig. Kan bli helt
annat. Den som lever får se säger man ju =)

Pratade lite om vad man behöver till bebis, smärtlindring &
kollade på en förlossningsvideo (som var 100 år gammal typ)

Och så klart var jag minst där =)
V´s kusins tjej var jättestor jämmfört med mig.
Men jag visste ju att jag var liten men fick ju nästan
panik när jag såg hur stor hon var. Och det skiljer ju bara en dag mellan
BF för oss. Men,men man ska väl vara glad att man endast gått upp
7,1 kg på 32 veckor. Det är ju faktiskt bara ca 0,2 kg / veckan.
Det ska väl gå att få bort rätt så fort tycker jag =)

Imorgon har jag gått 32 fulla veckor & går ju då in i vecka 33. Så
då kommer lite ny info för den veckan. Ska till Uppsala en snabbis med svärmor & V
imorgon. Ska gå på "nya" Gränby. H&M hade öppnat större där idag så jag ska
kolla på amningskläder där tänkte jag.

Skriver imorgon när jag ätit lite om vecka 33. Ses då. Kramar


Mum & dad <3 U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling