Lite bilder!

Hallå.
Förlåt för att bilderna aldrig kom ut någongång.
Datorn ville inte riktigt men nu verkar den vara med.
Så här kommer bilder på vaggan,skötväskan & byrån/skötbordet:

    
Vaggan med himmelsängen på =)
 
Liten bild på varje sida nere på kanten


Byrån som även ska användas som skötbord. Sen står blöjhinken bredvid.
  
Högst upp där Lilly ska bytas ligger blöjor mm. I översta lådan ligger extrablöjor,spylappar, filtar mm
   
I andra lådan ligger kläder strl 50 & strumpor. I sista lådan ligger kläder i strl 56.

 
Snyggaste skötväskan! Packad & klar eftersom hon verkade lite sugen på att komma ut lite tidigare =)

Nej,nu måste jag klippa hundes klor. Blir tokig eftersom hon springer fram & tillbaka hela
tiden & jag som är så osmidig just nu har inte orkat klippa men nu måste jag.
Ses sen. Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla mycket och så fint :)

2009-03-21 @ 11:17:35
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling