Sjuk?

Hallå.
Förlåt för den dåliga uppdateringen.
Har varit mycket nu. Igår var jag
till Uppsala med syster som var på FBH.
Sen fick jag väskan igår. Love it. Helt underbar
måste jag säga. Var riktigt nöjd. Bilder kommer på torsdag.
Sen fick jag skorna från H&M idag. Helt underbara dom med.
Jättesnygga & sköna. Vissa säger att dom ska vara lite små
i storleken men jag tyckte dom var helt ok. Har ju 39½ på mina skor
& tog 40 och dom passade jättebra. Lite smala men det gör inget.
Kommer bilder på dom på torsdag med.

Ja,till rubriken då. Som sagt var jag med syster igår.
Min bror har varit sjuk & min mamma var sjuk igår,hostade &
hade sig. Och syster var lite hängig igår, vilket jag kände att jag var med.  
Och jag skulle vara med henne idag med på FBH men pappa
ringde imorse & sa att hon hade feber så det inte skulle bli någon.
Och både igår & idag har jag varit så himla trött. Har knappt kunnat hålla
ögonen öppna. Så nu är jag rädd att jag kommer bli sjuk med.
Blir ju lite nervös när det gäller feber eftersom det är så farligt för bebisen,
har jag hört iaf. Så peppar,peppar att jag inte får feber nu. Det är ju bara
10 veckor kvar till BF på torsdag.




Snart är du här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling