25+1!

Hallå.
Ja, det gick jättebra hos BM igår. Hade bara gått upp
2,4 kg sen inskrivningen. Helene sa att jag skulle vara jättenöjd
att jag inte gått upp mera. Mindre att få bort sen  =)
Sen hade Lillys hjärtljud minska med 8 slag/minuten så nu låg det på 140.
Och mitt sf var på 21-22 cm. Låg lite under det normala men lite över det lägsta.
Så det var bara bra. Antingen blir det en liten Lilly eller så ligger hon långt bak i ryggen.

Och i går när jag låg på sidan i sängen för att sova så känner jag att 
det känns konstigt i magen. Så jag lägger handen där det kändes. Och 
blir lagomt förvånad. Känner hur hennes fötter "skrapar" emot handen på mig. Man
kände tydligt att det var fötter med då man både häl & tår. Kändes som hon
cyklade där inne typ. Så jag sa till V att känna. Han fick ögon stora som
ufon. Han kände precis samma sak. Ja,herregud vad det där lilla
livet kan göra redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling