25+6!

Hallå.
Ja,idag är det sista dagen i den här veckan då.
Säger som jag alltid säger: Tiden går så fort!
Kollade hur många dager det är kvar innan lillan ska komma &
herregud, bara 99 dagar kvar.  Jag har alltså redan gått 181 dagar av 280.
Det känns verkligen inte så. Tycker att det var igår jag fick ett plus på stickan men nej då.
Det är 23 veckor sen. Fick ett tidigt utslag (3+2) den 9/8. Samma dag som Victors
kusin döptes. Ja, tänk hur det kan bli =)

Lite info om veckan som kommer då:
Vikt: 900 g
Längd: 31 cm

Hjärnvågor och sinnen är aktiverade och hjärnans vindlingar blir synliga. Nu reagerar fostret på ljus från världen utanför. Ryggraden består nu av 33 kotor, 150 leder och 1000 senor. Om ungefär en månad börjar en ny aktiv period för fostret när det växer snabbt och lägger på sig vikt.
Även sista veckan i 2:a trimestern.

Och veckan bilder då:




        
Mycket bilder tagna det här dagen =) Den utan tröja är ifrån igår när jag skulle gå & lägga mig.
Victor blev så impad av att den var så stor att han ville ta kort på den =)
Och jag har mina nya tröjor på mig från H&M med =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling