Fotbad!

Hallå.
Här sitter jag nu & tar det lungt i ett fotbad.
Kände att fosingarna behövde få bli lite ompysslade.
Det enda pyssel dom fått är att bli klippta & målade dom senaste 
månaderna. Eller ja,jag har juh filat fötterna & smörjt in dom med 
men inte mer. Nu kör jag på helpyssling. Fotbad, peeling av naglar & nagelband,
smörja in nagelbanden med olja & creme. Allt från Depend. Super bra produkter.
Sen ska fossingarna smörjas. Får måla dom en annan dag,dom behöver vila lite från 
 färg. Sen ska jag ta & fixa fingrarna.

Tyvärr har några (läs: 6!) naglar lossnat så jag
ska fixa en ny tid för att sätta dit nya efter lönen. Anna (nagelteknologen) sa att 
jag skulle bete mig som vanligt med naglarna. Och nu vet jag att jag ska vara lite mer försiktig 
när jag har dom här på mig. Har målat & fixat här hemmaså jag har varit lite
hårdhänt med dom. Sen har hundarna kollat hur långt dom får gå & då gick någon nagel av när jag
jagade dom genom huset. Så kan det gå! Men det är juh mitt eget fel =)

Nej nu måste jag torka fötterna.
Ses sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling